☑️ مشاوره استخراج ارز دیجیتال
✔️ مشاوره برای خرید دستگاه ماینر
✔️ راه اندازی فارم
✔️ انتخاب ارز دیجیتال مناسب جهت استخراج
✔️ تنظیمات اتصال به استخر
✔️ راهنمایی جهت ایجاد کیف پول امن

☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
091552028188

اشتراک گذاری:

مشاوره استخراج ارز دیجیتال

وقتی برای اولین بار در مورد استخراج ارزهای دیجیتال می شنوید، ممکن است خیلی خوب به نظر برسد، شما می توانید با استفاده از دستگاه های ماینر یا کامپیوتر اقدام به تأیید تراکنش ها در یک بلاک چین کرده و به خاطر آن رمز ارز دریافت کنید. استخراج رمز ارز ، نیازی به تلاش زیادی از جانب شما ندارد، بنابراین هنگامی که استخراج را شروع کردید یک درآمد غیرفعال برای شما ایجاد می شود. برای استخراج رمز ارز، برخی از مسائل بالقوه وجود دارد که باید در مورد آنها بدانید، به ویژه اینکه اگر از قبل اطلاعاتی در مورد این موضوع و نحوه انجام آن نداشته باشید، گاهی اوقات ممکن است استخراج ارزهای دیجیتال، هزینه بیشتری نسبت به درآمد آن داشته باشد.

شرکت فناوری های هوشمند ساتراپ، می تواند سوالات شما را در زمینه استخراج ارز دیجیتال پاسخ دهد و شما را برای رسیدن به درآمد راهنمایی نماید، جهت مشاوره استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با ما تماس بگیرید.

استخراج ارز دیجیتال چیست؟

استخراج ارز دیجیتال چیست؟

استخراج ارزهای دیجیتال راهی است که ارزهای دیجیتال دارای الگوریتم اثبات کار، به ازای تایید تراکنش‌ها توسط دستگاه‌های ماینر، رمز ارز دریافت می نمایند. استخراج، اولین روشی بود که ارزهای دیجیتال را غیرمتمرکز کرد و اجازه داد تا بدون یک نهاد حاکم مرکزی، معاملات رمزارز را تأیید کند.

در مدل اثبات کار، که با بیت کوین معرفی شد، ماینرها تراکنش ها را با استفاده از دستگاه های محاسباتی (ماینر) که معادلات پیچیده ریاضی را حل می کنند، انجام می دهند. ماینرها با ارائه پاسخ صحیح، تراکنش ها را در بلوک جدید پس از تایید، ثبت کرده و به ازای آن پاداش دریافت می کنند.  پاداش بلاک مقدار مشخصی از ارز دیجیتالی است که آنها استخراج می کنند و پاداش ها معمولاً از کوین‌های جدیدی که ایجاد شده اند به دست می‌آیند.

انواع استخراج ارزهای دیجیتال

راه های زیادی برای استخراج ارز دیجیتال وجود دارد. در ادامه انواع مختلف روش های استخراج ارز دیجیتال را بیان می نماییم:

  • مشاوره ارز دیجیتال
    استخراج با دستگاه های ASIC:

    استخراج با استفاده از یک دستگاه دارای مدارهای مجتمع خاص و برنامه خاص ، این نوع دستگاه برای استخراج یک ارز دیجیتال خاص ساخته شده‌اند و معمولا گران هستند و نرخ هش بالاتری را نسبت به کامپیوتر ها ارائه می دهند است، به این معنی که قدرت استخراج بیشتری دارند.

  • مشاوره ارز دیجیتال
    استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک :

    استخراج با استفاده از یک یا چند واحد پردازش گرافیکی پیشرفته (GPU) که ​​معمولاً به عنوان کارت گرافیک شناخته می شوند و معمولا قدرت استخراج قابل توجهی را ارائه می دهند و نسبت به دستگاه های اسیک هزینه بیشتری دارند.

  • مشاوره ارز دیجیتال
    استخراج با CPU:

    استخراج با استفاده از واحد پردازش مرکزی کامپیوتر (CPU) اگرچه این راه ساده ترین و در دسترس ترین راه برای استخراج کریپتو است اما CPU ها به اندازه ASIC و GPU قدرت استخراج ندارند، به همین دلیل، سود حاصل از استخراج CPU بسیار کم است.

  • مشاوره ارز دیجیتال
    استخرهای ماینینگ:

    استخرها شامل گروهی از ماینرها است که برای استخراج رمزارز و به اشتراک گذاری پاداش های بلوک با یکدیگر همکاری می کنند. ماینرها درصد کمی از آن پاداش های بلوک را به عنوان هزینه استخر پرداخت می کنند.

  • مشاوره ارز دیجیتال
    استخراج انفرادی:

    استخراج به تنهایی و بدون اتصال به استخر. کسب پاداش بلوک از این طریق بسیار دشوارتر است، بنابراین استخرهای ماینینگ اغلب انتخاب بهتری هستند، و این مورد پیشنهاد نمی شود.

  • مشاوره ارز دیجیتال
    استخراج ابری:

    پرداخت پول به یک شرکت برای استخراج رمزارز از طرف شما با دستگاه‌های ماینینگ خودش. استخراج ابری نیاز به قرارداد دارد و شرایط تقریباً همیشه به نفع شرکت است و نه ماینر.(این موضوع بیشتر مورد توجه افراد کلاهبردار است و با ادعای استخراج ابری، از کاربران هزینه دریافت می نمایند)

ماینینگ درست و باصرفه به انتخاب نوع ارز دیجیتال و میزان سرمایه گذاری شما بستگی دارد. در بیشتر موارد، بهترین گزینه این است که از استخراج ASIC یا استخراج GPU استفاده کنید و به یک استخر استخراج بپیوندید.

جهت استفاده از مشاوره رایگان بر روی دکمه درخواست مشاوره کلیک نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

نحوه استخراج ارز دیجیتال

مراحلی که برای شروع استخراج ارز دیجیتال باید انجام دهید:

نحوه استخراج ارز دیجیتال

یک ارز دیجیتال برای استخراج انتخاب کنید

ارزهای رمزنگاری شده زیادی وجود دارند که می توانید آنها را استخراج کنید، اما همه آنها از روش اثبات کار برای تأیید تراکنش ها استفاده نمی کنند، شما باید به دنبال ارزهای دیجیتالی باشید که از الگوریتم اثبات کار استفاده می کنند. در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد:

یکی از بهترین ارزهای رمزنگاری شده برای استخراج، بیت کوین است. از آنجایی که بیت کوین بسیار محبوب است و ماینرهای زیادی برای کسب پاداش با هم رقابت می کنند، کسب سود با استخراج بیت کوین بسیار دشوار است.

نحوه استخراج ارز دیجیتال

تجهیزات ماینینگ خود را بخرید

پس از انتخاب یک ارز رمزنگاری شده، شروع به بررسی ASIC یا  GPUهایی کنید که می توانید از آن برای استخراج استفاده کنید.  برای مقایسه دستگاه های ماینینگ، از یک ماشین حساب استخراج ارز دیجیتال استفاده کنید. این ماشین‌حساب‌ها به شما امکان می‌دهند نرخ هش دستگاه و هزینه برق خود را وارد کرده تا میزان درآمد شما را محاسبه نماید، سپس می توانید از این اطلاعات برای تخمین میزان سودآوری استخراج استفاده کنید.

نحوه استخراج ارز دیجیتال

یک کیف پول کریپتو راه اندازی کنید

وقتیکه که شما شروع به استخراج ارز دیجیتال می کنید، برای دریافت پاداش‌های خود، به یک کیف پول رمزنگاری نیاز خواهید داشت که خوشبختانه، پیدا کردن این کار سخت نیست. برای اکثر ارزهای دیجیتال، کیف پول های دیجیتالی زیادی وجود دارد که به صورت رایگان در دسترس هستند. وقتی کیف پول خود را راه اندازی کردید، می توانید آدرسی ایجاد کنید که در آن بتوانید ارز دیجیتال خود را دریافت و با خیال راحت ذخیره کنید.

نحوه استخراج ارز دیجیتال

دستگاه ماینینگ خود را پیکربندی کنید

هنگامی که دستگاه ماینینگ را تهیه کردید، چند کار برای آماده سازی آن وجود دارد. ابتدا نرم افزار استخراج ارز دیجیتال را دانلود و نصب کنید،(این نرم افزار را می توان در وب سایت ارز دیجیتال مورد نظر پیدا کرد) سپس مطمئن شوید که دستگاه استخراج خود را در مکانی امن با خنک کننده مناسب راه اندازی کرده اید. دستگاه های ماینینگ، مقدار زیادی گرما و صدا تولید می‌کنند و اگر مراقب دما نباشید می توانند خطر آتش سوزی را به همراه داشته باشد(هر دستگاه حدود 70 درجه سانتیگراد دما و صدایی مشابه جاروبرقی های قدیمی داشته باشد)

نحوه استخراج ارز دیجیتال

به یک استخر استخراج بپیوندید

استخراج ارز دیجیتال به تنهایی امکان پذیر است اما به ندرت سودده است. وقتی به تنهایی ماینینگ می کنید، کسب پاداش بلوک بسیار سخت تر است، به همین دلیل، اکثر ماینرها استخرهای ماینینگ را انتخاب می کنند. از آنجایی که یک استخر استخراج دارای گروهی از ماینرها است که همگی در تلاش برای استخراج هستند، احتمال دریافت پاداش بلوک جدید در آن بیشتر خواهد بود.

آیا استخراج ارز دیجیتال ارزشش را دارد؟

استخراج ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاران معمولی ارزشمند نیست زیرا کسب سود بسیار دشوار است. برای علاقه مندان به کریپتو، استخراج ممکن است به عنوان یک سرگرمی و راهی برای کسب درآمد اضافی مورد توجه باشد. برای کسب درآمد معقول از استخراج کریپتو، به ASIC یا GPU نیاز دارید که معمولا گران قیمت هستند. بسته به ارز دیجیتالی که استخراج می‌کنید و با توجه به نوسانات قیمت بازگشت سرمایه ممکن است شش ماه، یک سال یا بیشتر طول بکشد و در نهایت ممکن است این وسایل منسوخ یا خراب شوند.

هزینه برق یکی دیگر از موارد مهم است. استخراج کریپتو معمولاً انرژی بر است و شما بدون برق ارزان پول زیادی به دست نخواهید آورد. سرمایه گذاری درست و آگاهانه بر روی ارزهای دیجیتال می تواند برای کاربران عادی سودده تر باشد. اگر می خواهید از ارز رمزنگاری شده مورد علاقه خود حمایت کنید یا مایلید زمان زیادی را برای به حداکثر رساندن سود صرف کنید، استخراج یک گزینه مناسب است، با این حال، بیشتر سرمایه‌گذاران احتمالاً متوجه خواهند شد که استخراج رمز ارز، بدون داشتن دانش کافی، صرفاً ارزش ندارد. در صورت تمایل به راه اندازی مزرعه استخراج رمز ارز با ما مشاوره کنید.

استخرهای استخراج

استخرهای استخراج

استخرهای ماینینگ به ماینرها این امکان را می دهند که منابع محاسباتی خود را ترکیب کنند تا شانس خود را برای یافتن و استخراج بلوک ها در یک بلاک چین افزایش دهند. اگر یک استخر ماینینگ موفق شود، پاداش در سراسر استخر ماینینگ، به نسبت مقدار منابعی که هر ماینر به استخر کمک کرده است، توزیع می شود. اکثر برنامه های ماینینگ کریپتو با یک استخر استخراج عرضه می شوند. با این حال، علاقه مندان به کریپتو هم اکنون به صورت آنلاین به یکدیگر می پیوندند تا استخرهای ماینینگ خود را ایجاد کنند. از آنجایی که برخی از استخرها پاداش بیشتری نسبت به سایرین دریافت می کنند، ماینرها آزادند هر زمان که نیاز داشته باشند، استخرها را تغییر دهند. ماینرها، استخرهای رسمی ماینینگ کریپتو را قابل اعتمادتر می‌دانند زیرا به‌روزرسانی‌های مکرر توسط شرکت‌های میزبان خود و همچنین پشتیبانی فنی منظم دریافت می‌کنند. بهترین مکان برای یافتن استخرهای ماینینگ، CryptoCompare  است، جایی که ماینرها می توانند استخرهای استخراج مختلف را بر اساس قابلیت اطمینان، سودآوری و سکه ای که می خواهند استخراج کنند، مقایسه کنند.

الگوریتم اثبات کار (POW)

استخراج کریپتو تا حدودی شبیه استخراج فلزات گرانبها است. در حالی که استخراج‌کنندگان فلزات گرانبها طلا، نقره یا الماس را از زیر خاک بیرون می‌آورند، استخراج‌کنندگان کریپتو باعث انتشار سکه‌های جدید در گردش خواهند شد. برای اینکه ماینرها با سکه های جدید پاداش بگیرند، باید ماشین هایی را مستقر کنند که معادلات پیچیده ریاضی را در قالب هش های رمزنگاری حل کنند. هش یک امضای دیجیتال کوتاه شده از یک تکه داده است. هش ها برای ایمن سازی داده های منتقل شده در یک شبکه عمومی تولید می شوند. ماینرها با همتایان خود رقابت می کنند تا ارزش هش تولید شده توسط یک تراکنش ارز دیجیتال را به صفر برسانند و اولین ماینری که کد را می شکند، بلوک را به دفتر کل اضافه می کند و پاداش را دریافت می کند.

هر بلوک از یک تابع هش برای ارجاع به بلوک قبلی استفاده می کند و یک زنجیره ناگسستنی از بلوک ها را تشکیل می دهد که به بلوک اول باز می گردد. به همین دلیل، همتایان در شبکه می توانند به راحتی بررسی کنند که آیا بلوک های خاص معتبر هستند یا خیر و آیا ماینرهایی که هر بلوک را اعتبارسنجی کرده اند، هش را برای دریافت پاداش حل کرده اند یا خیر. با گذشت زمان، همانطور که ماینرها ماشین های پیشرفته تری را برای حل PoW مستقر می کنند، دشواری معادلات در شبکه افزایش می یابد. در همان زمان، رقابت بین ماینرها افزایش می یابد و در نتیجه کمبود ارزهای دیجیتال افزایش می یابد. 

جهت استفاده از مشاوره رایگان بر روی دکمه درخواست مشاوره کلیک نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

سوالات متداول

دستگاه استخراج ارز دیجیتال چیست
ماینر یا دستگاه ماینر به سخت‌افزارهایی گفته می‌شود که در فرایند استخراج ارزهای دیجیتال مورداستفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه ها و یا رایانه های به ازای حل معادلات بلاک چین، از شبکه مورد نظر همان ارز را به عنوان پاداش دریافت می کنند
چگونه با کامپیوتر ارز دیجیتال استخراج کنیم ؟
برای استخراج ارز دیجیتال شما باید یک رایانه قدرتمند با کارت گرافیک بالا داشته باشید، این نکته را هم بگوییم که استخراج ارز دیجیتال با رایانه اصلا مقرون به صرفه نیست. برای استخراج باید نرم افزار ارز دیجیتال مربوطه را دانلود و سپس بر روی رایانه خود نصب کنیم
آیا می توانم با رایانه شخصی استخراج بیت کوین انجام داد؟
شما می توانید رایانه ای بسازید که قادر به استخراج ارزهای دیجیتال باشد، اما به سخت افزار خاصی نیاز دارید. اکثر کارت های گرافیک انویدیا قابلیت ماینینگ را دارند. با این حال، برخی سیستم ها ممکن است آنقدر سریع نباشند که ارزش ماینینگ را داشته باشند.

نظر بدهید