نوع کسب و کار شما چه ساده باشد و چه پیچیده , ممکن است که احتیاج به نرم افزار مخصوص به خود را داشته باشد و رفع نیازهای نرم افزاری و نوشتن اپلیکیشن های سفارشی برای شما , تخصص ماست .
شرکت برنامه‌نویسی فناوری های هوشمند ساتراپ با بیش از 5 سال تجربه در صنعت برنامه نویسی حرفه ای ، تخصص و تجربه‌ای بی‌نظیر در زمینه برنامه‌نویسی نرم افزارهای سفارشی شما و اپلیکیشن های اندروئیدی دارد.
ما به عنوان یک تیم از متخصصان زبده و متعهد در زمینه های تحلیل , طراحی, برنامه نویسی بک اند و فرانت اند , امنیت , دیتابیس , DevOps و هوش مصنوعی ، در توسعه راه‌حل‌های نوآورانه برای مشکلات کسب‌وکارها و سازمان‌ها مشغول به فعالیت هستیم.

اشتراک گذاری:

طراحی و پیاده سازی پروژه های نرم افزار سفارشی

هر کسب و کاری بسته به نوع خدماتی که ارائه می دهد , احتیاج به ابزار و لوازم خاص خود دارد . در دنیای امروز , شاید نقطه ی اشتراک تمام کسب و کارها استفاده ازدنیای دیجیتال , اینترنت و فضای مجازی برای ارائه ی بهتر خدمات به مشتریان است .اما در محیطی حرفه ای تر این نرم افزارها و اپلیکیشن های اختصاصی شرکت ها هستند که سکوی ارائه ی خدمات به مشتریان خاص می شوند .

نوع کسب و کار شما چه ساده باشد و چه پیچیده , ممکن است که احتیاج به نرم افزار مخصوص به خود را داشته باشد  و رفع نیازهای نرم افزاری و نوشتن اپلیکیشن های سفارشی برای شما , تخصص ماست .

شرکت برنامه‌نویسی فناوری های هوشمند ساتراپ با بیش از 5 سال تجربه در صنعت برنامه نویسی حرفه ای ، تخصص و تجربه‌ای بی‌نظیر در زمینه برنامه‌نویسی نرم افزارهای سفارشی شما و اپلیکیشن های اندروئیدی دارد.

 ما به عنوان یک تیم از متخصصان زبده و متعهد در زمینه های تحلیل , طراحی, برنامه نویسی بک اند و فرانت اند , امنیت , دیتابیس  , DevOps  و هوش مصنوعی ، در توسعه راه‌حل‌های نوآورانه برای مشکلات کسب‌وکارها و سازمان‌ها مشغول به فعالیت هستیم.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

شرکت طراحی سایت صرافی دیجیتال

  • خدمات ما در شرکت فناوری های هوشمند ساتراپ :
  • آموزش و مشاوره:

ما افتخار داریم که مشتریان خود را در فرآیند استفاده از تکنولوژی های نوظهور آموزش دهیم و به آن‌ها کمک کنیم تا از آخرین دستاوردهای دنیای کامپیوتر , برنامه نویسی , هوش مصنوعی و بلاکچین بهره‌مند شوند.

همچنین همکاران ما می توانند با  ارائه ی رایگان مشاوره های  تخصصی , شما و تیم شما را در انتخاب بهترین گزینه ها از شروع تا پایان پروژه ها , یاری دهند .

 

  • توسعه و پیاده‌سازی پروژه‌های سفارشی در حوزه های مختلف

تیم ساتراپ با ایده ی ارائه ی بهترین راه حل های ممکن در پروژه های نرم افزاری و استفاده از تجربیات متخصصان هر حوزه می تواند بهترین مشاور و مجری شما در پیاده سازی پروژه های کوچک و بزرگ باشد .

ما از طرح و ایده , تا مدیریت محصول وبازاریابی کنار شماییم تا بتوانید بهترین نتیجه را از سرمایه گذاری خود بگیرید .

 

  • انجام امور مربوط به هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده:

تخصص ما در ترکیب بلاکچین با هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده به مشتریان این امکان را می‌دهد که از داده‌های خود به بهترین نحو استفاده کنند و تصمیمات اساسی خود را با بهره گیری از خدمات پردازش ابر داده ها بگیرند.

 

اگر به دنبال یک شریک قدرتمند در توسعه برنامه‌های خاص خود هستید، با  ما تماس بگیرید. ما با افتخار به خود می بالیم و بهترین راه‌حل‌های فناوری اطلاعات را برای کسب‌وکار شما ارائه خواهیم داد .

جهت استفاده از مشاوره رایگان بر روی دکمه درخواست مشاوره کلیک نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

مراحل طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای سفارشی

✔️چرا باید نرم افزار سفارشی خود را داشته باشید ؟

  • اگر می خواهید کسب و کار خود را از رقبا متمایز کنید
  • اگر کسب و کار شما نیازهای منحصر به فرد خود را دارد
  • اگر نیاز به بهبود کارایی و تطبیق پذیری نرم افزار حال حاضر خود را دارید
  • و یا اگر می خواهید تجربه ی کاربری بهتری به مشتری خود بدهید

 

شما باید نرم افزار سفارشی خاص خود را گسترش دهید

زبان های برنامه نویسی بک اند تیم  برنامه نویسی فناوری های هوشمند ساتراپ :

همکاران فنی ما در بخش کدنویسی پروژه های نرم افزاری شما را با زبان های :

  • C#
  • Python
  • Java
  • Golang
  • JavaScript
  • PHP

پیاده سازی خواهند کرد .

چه جفت ارزهایی در صرافی رمز ارز پشتیبانی می شود

مراحل تولید یک نرم افزار سفارشی

تولید یک نرم افزار نیاز به طی مراحل زیادی تا رسیدن به نتیجه ی نهایی دارد .

از شناخت اولیه تا ارائه ی محصول نهایی مسیری طولانی در پیش است ولی ما  اینجاییم تا این مسیر را برای شما هموار کنیم .

  • طراحی صرافی ارز دیجیتال

    ✔️1 : درک نیاز مشتری :

    در این مرحله نیاز به جلسات متعددی با شما داریم.

    تحلیلگران ما در این مرحله خواهند فهمید که در اعماق ذهن شما چه اید ای پنهان شده و انتظارات پیدا و پنهان شما از پروژه را متوجه خواهیم شد .

    در رسیدن به مرحله ی کدنویسی هیچ وقت عجله نکنید.

    مهمترین مرحله ی پیاده سازی پروژه نرم افزار سفارشی از دید ما همین مرحله ی " درک نیاز مشتری" ست .

    هر چقدر زمان بیشتری برای این مرحله و مرحله ی بعد بگذارید , در مرحله ی کد نویسی خیالتان راحت تر و سرعتتان بیشتر خواهد بود .

    ✔️2 : تحلیل و مستند سازی انتظارات مشتری :

    تحلیلگرن ما در این مرحله در کنار طراحان سیستم قرار خواهند گرفت و به مستندسازی پروژه , ایده ها و انتظارات مشتری خواهند پرداخت .

     ✔️3 : طراحی معماری سیستم و فازبندی پروژه

    تحلیلگران,طراحان و معماران سیستم در این مرحله ریز جزئیات پروژه ی شما را برنامه ریزی و طراحی خواهند کرد .

    در پایان این مرحله مستندات کامل پروژه که می تواند از زبان برنامه نویسی پروژه و بیگ پیکچر طرح  تا طراحی گرافیکی صفحات را شامل شود,  برای ارائه به تیم های برنامه نویسی آماده و به تایید کارفرما می رسد .

  • طراحی صرافی ارز دیجیتال

    ✔️4 : پیاده سازی

    در این فاز همکاران برنامه نویس ما نیز وارد  فرایند پیاده سازی پروژه نرم افزار سفارشی شما شده و شروع به کدنویسی خواهند کرد .

     در این فاز، نرم افزار بر اساس معماری از قبل طراحی شده، پیاده سازی و برنامه نویسی می شود. به واقع ساخت نرم افزار در این مرحله صورت می پذیرد. ما با توجه به شناختی که از نیازهای مشتری به دست آورده ایم , مستند سازی که انجام داده ایم و با توجه به بستری که قرار است نرم افزار در آن تولید شود( ویندوزی , وب ,اندروئید و یا ... ) شروع به کدنویسی پروژه نرم افزار سفارشی , پیاده سازی پایگاه داده های مورد نیاز و استفاده از  فناوری های مورد نیاز پروژه خواهیم کرد

    ✔️5 : تست نرم افزار :

    کدهای نرم افزار آماده شده و خروجی اولیه به شما و تیم تست تحویل می گردد .از اینجا به بعد یک بازی پینگ پونگی بین تیم تست و تیم کدنویسی و طراحی پروژه شروع می شود .

    تیم تست فرایند آزمون پروژه نرم افزار سفارشی را شروع می کند و باگ ها را به تیم برنامه نویسی اطلاع می دهد و آنها هم به سرعت شروع به رفع خطا می کنند .

    این فرایند تا زمانی که تیم تست و شما به عنوان سفارش دهنده ی پروژه نرم افزار سفارشی

    خطای دیگری در فرایند کاری نرم افزار پیدا نکنید ادامه خواهد داشت .

    ✔️6 : استقرار , گسترش و پشتیبانی پروژه :

    حالا که فاز جاری نرم افزار به صورت کامل پیاده سازی و تحویل شده , وارد فاز استقرار تجاری پروژه ( راه اندازی روی سرورها و در دسترس عموم قرار دادن نرم افزار ) , پشتیبانی فنی 24 ساعته از آن و اجرای فاز بعدی پروژه خواهیم شد .

از کجا شروع کنیم ؟

طراحی صرافی ارز دیجیتالقبل از هر تصمیمی , با ما تماس بگیرید .

مطمئن باشید همکاران ما در فناوری های هوشمند ساتراپ همیشه آماده اند تا از طریق اراده ی مشاوره های تخصصی رایگان , انتخاب بهترین گزینه ها را برای شما آسان کنند .

 

جهت استفاده از مشاوره رایگان بر روی دکمه درخواست مشاوره کلیک نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

سوالات متداول

هزینه ی خدمات شما به چه صورت محاسبه می گردد؟
بعد از طی مراحل اولیه و برگذاری جلسات ابتدایی برای ایجاد شناخت اولیه از پروژه , هزینه ی تخمینی و نفرساعت تخمینی پروژه اعلام خواهد شد.
طراحی و پیاده سازی یک پروژه ی ساده چقدر زمان خواهد برد؟
پروژه ی ساده تعریف دقیقی نیست . هر پروژه بایستی ابتدا بررسی شده و سپس در خصوص زمان برآوردی برای لانچ پروژه اعلام نظر کرد
پشتیبانی کدینگ به چه صورت است؟
پشتیبانی کدینگ تا یکسال بصورت رایگان می باشد.
آیا امکان طراحی نرم افزار یا اپلیکیشن  مشابه ... و ... وجود دارد؟
بله، با توجه به درخواست شما امکان طراحی و پیاده سازی هر نرم افزار و اپلیکیشنی مطابق با نمونه ی موجود هم وجود دارد

نظر بدهید