درگاه پرداخت تتر با استفاده از تکنولوژی بلاک‌چین، امکان انجام تراکنش‌های دیجیتال سریع، امن , شفاف و بدون مرز را برای فروشندگان و مشتریان فراهم می‌کند. با درک نحوه عملکرد این درگاه پرداخت، افراد می‌توانند با اطمینان بیشتری در انجام تراکنش‌های دیجیتال شرکت کنند و از فواید این فناوری بهره‌مند شوند.
شرکت فناوری های هوشمند ساتراپ به عنوان یکی از اولین شرکت های ارائه دهنده ی خدمات مالی و برنامه نویسی در حوزه های مرتبط با بلاکچین درگاه پرداخت تتر را به عنوان یکی از ده ها خدمات خود به مشتریان این حوزه ارائه داده است .

اشتراک گذاری:

 درگاه پرداخت تتر

در دهه گذشته، با توسعه روزافزون فناوری و افزایش استفاده از ارزهای دیجیتال، نیاز به سیستم‌های پرداخت امن و کارآمد بین المللی در فضای آنلاین به شدت افزایش یافته است .

این افزایش تقاضا همزمان با گسترش نفوذ ارزهای دیجیتال به عنوان واسطه های پرداخت , باعث شده تا کارشناسان حوزه های مالی , فناوری و بلاکچین , به فکر توسعه ی استفاده از درگاه پرداخت ارز دیجیتال به عنوان جدیدترین سیستم مالی پرداخت هزینه ی کالا و خدمات , باشند .

یکی از محبوبترین ارزهای دیجیتال که به سرعت در جهان اقتصاد دیجیتال جا افتاده است، تتر (Tether) می‌باشد و درگاه‌ پرداخت تتر امروزه به عنوان نقطه ارتباطی بین فروشندگان و مشتریان ( حتی به صورت بین المللی ) در فرآیند تبادلات مالی آنلاین نقش بسیار حیاتی ایفا می‌کنند. .

.

درگاه پرداخت تتر فناوری های هوشمند ساتراپ

شرکت فناوري هاي هوشمند ساتراپ به عنوان يکي از اولين شرکت هاي ارائه دهنده ي خدمات مالي و برنامه نويسي در حوزه هاي مرتبط با بلاکچين , درگاه پرداخت تتر را به عنوان يکي از ده ها خدمات خود , به مشتريان اين حوزه ارائه داده است .

درگاه پرداخت تتر

.

تتر چيست؟

تتر يک ارز ديجيتال است که با استفاده از تکنولوژي بلاک‌چين، به ويژه بر اساس استانداردهاي ERC-20 (اتريوم) TRC-20 ( ترون) و  BSC ( بايننس )، توليد و عرضه مي‌شود. مهمترين ويژگي تتر اين است که شرکت ارائه دهنده ي آن سعي مي کند هميشه ارزش هر واحد آن را معادل يک دلار آمريکا، نگه دارد.

بر اين اساس , تتر , در دسته بندي ارزهاي ديجيتال در رده ي " استيبل کوين " ها قرار مي گيرد . يعني ارزش هر واحد تتر تقريبا هميشه ثابت , و معادل "يک دلار " مي باشد .

درگاه پرداخت تتر چيست؟

درگاه پرداخت تتر يک واسطه ميان فروشندگان آنلاين و مشتريان است که اين امکان را فراهم مي‌کند تا تراکنش‌هاي مالي خود را با استفاده از تتر انجام دهند. اين درگاه پرداخت به فروشندگان امکان مي‌دهد تا به راحتي پرداخت‌هاي مشتريان را دريافت کرده و همچنين به سرعت و امنيت بالا در انجام تراکنش‌ها دست پيدا کنند .

 

مزايا و چالش‌هاي استفاده از درگاه پرداخت تتر

  • مزايا:

  1. سرعت بالا: تراکنش‌هاي تتر به دليل استفاده از فناوري بلاک‌چين با سرعت بالا و در زمان کوتاهي انجام مي‌شوند.
  2. امنيت: از آنجا که تتر بر اساس تکنولوژي بلاک‌چين عمل مي‌کند، امکان انجام تراکنش‌هاي امن و بدون نياز به واسطه‌هاي مالي معمولي فراهم مي‌آيد.
  3. قابل دسترسي جهاني: امکان انجام تراکنش‌هاي جهاني به سادگي و با هزينه کمتر.
  4. قابليت استفاده در تمامي شبکه هاي محبوب شامل ERC-20 , TRC-20 و  BSC
  5. عدم نياز به طي کردن مراحل پيچيده ي بانکي جهت در اختيار گرفتن درگاه
  • چالش‌ها:

  1. نوسانات قيمت: ارزهاي ديجيتال، نوسانات قيمتي قابل توجهيدارند و ممکن است بر برنامه‌هاي مالي فروشندگان و مشتريان تأثيرگذار باشد. هرچند در استفاده از تتر مي توان تاحدي به استيبل بودن قيمت جهاني آن ( معادل يک دلار بودن ) اطمينان کرد , ولي باز هم نوسانات قيمت دلار در برابر تومان بر قيمت معامله هاي شما تاثيرگذار خواهد بود .
  2. مسائل حقوقي و نظارت: برخي از کشورها قوانين و مقررات خاصي در مورد استفاده از ارزهاي ديجيتال دارند که مي‌تواند به چالش‌هاي حقوقي منجر شود.

جهت استفاده از مشاوره رايگان بر روي دکمه درخواست مشاوره کليک نماييد تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

چرا فروشگاه ما بايد درگاه پرداخت تتر داشته باشد؟

مقبوليت بين مردم و کشورها

فروشگاه هاي زيادي در سراسر دنيا پرداخت از طريق رمز ارز را پذيرفته اند و در آينده اي نه چندان دور شاهد اين موضوع خواهيم بود که فروشگاه ها در سراسر دنيا اين روش پرداخت را خواهند داشت . ما چه باور کنيم يا نه؛ بسياري از افراد در سراسر دنيا پول نقد خود را به ارزهاي ديجيتال مثل بيت کوين ، اتريوم و تتر تبديل کرده اند و به دنبال راه هايي هستند تا بتوانند از اين سرمايه خود در مبادلات استفاده کنند. پيشنهاد ساتراپ استفاده از استيبل کوين ها ( ارزهاي با قيمت ثابت ) در درگاه هاي ارز ديجيتال است تا معاملات از نوسانات مصون بماند .

سرعت بالاي انتقال در درگاه پرداخت ارز ديجيتال

برخلاف پول کشور ها ، نقل و انتقالات رمز ارزها به صورت آني انجام ميشود به اين معنا که مشتري هاي خارجي شما مي توانند در کمترين زمان ( کمتر از 1 دقيقه ) تراکنش مالي را انجام دهند و مانند حواله هاي بانکي زمان بر نخواهد بود .

کلاهبرداري کمتر و عودت سريع وجه توسط فروشنده

در پرداخت از طريق ارز ديجيتال خريدار پس از واريز مبلغ مورد نظر نمي تواند آنرا لغو کند اما اين امکان وجود دارد در صورت تاييد فروشنده ، درخواست لغو و بلافاصله مبلغ به حساب مشتري برگشت داده شود .

کارمزد پايين در درگاه پرداخت ارز ديجيتال

کارمزد نقل و انتقالات بلاک چين بسيار ناچيز و براي تمامي تراکنش ها با هر مبلغ ميزان آن ثابت خواهد بود .

شرکت فناوری های هوشمند ساتراپ

چرا درگاه پرداخت تتر شرکت فناوري هاي هوشمند ساتراپ بهترين است ؟

انتخاب یک سرویس دهنده ی بلاکچینی مطمئن مهمترین قسمت کار شما در راه اندازی یک درگاه پرداخت تتر مطمئن می باشد . ما در فناوری های هوشمند ساتراپ این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که می توانیم بهترین , سریعترین و مطمئن ترین خدمات را به شما ارائه نماییم .

چرا بهترین ؟

  • مشاوره ارز دیجیتال
    1 : امنيت و حفاظت اطلاعات

    يکي از ويژگي‌هاي اساسي درگاه پرداخت تتر ما، امنيت بالا و حفاظت اطلاعات مشتريان است. درگاه پرداخت فناوري هاي هوشمند ساتراپ از استانداردهاي امنيتي برتري برخوردار بوده و از رمزنگاري قوي براي محافظت اطلاعات حساس مشتريان استفاده مي کند..

  • مشاوره ارز دیجیتال
    2 : سرعت و کارايي

    سرعت انجام تراکنش‌ها و کارايي درگاه پرداخت ما نيز از جمله نکات مهم در انتخاب درگاه پرداخت تتر فناوري هاي هوشمند ساتراپ است. درگاه پرداخت ما تراکنش‌ها را به سرعت و بدون تاخير انجام داده و تجربه  خوشايند خريد سريع را براي مشتريان و خدمات گيرندگان به ارمغان مي آورد ..

  • مشاوره ارز دیجیتال
    3 : سازگاري با پلتفرم‌هاي مختلف

    وجود سازگاري با پلتفرم‌هاي مختلف نيز يکي از ويژگي‌هاي حياتي درگاه پرداخت تتر فناوري هاي هوشمند ساتراپ است. اين ويژگي به فروشندگان امکان مي‌دهد که تراکنش‌ها را بر روي وب‌سايت‌ها، اپليکيشن‌ها و ساير پلتفرم‌ها انجام دهند..

  • مشاوره ارز دیجیتال
    4 : پشتيباني از تنوع شبکه ها

    درگاه پرداخت تتر شرکت فناوری های هوشمند ساتراپ یک درگاه MultiChain بوده و قابليت پشتيباني از شبکه هاي مختلف را دارا مي باشد. اين امکان به فروشندگان کمک مي‌کند تا تراکنش‌ها را با استفاده از شبکه هاي مختلف، به ويژه ERC-20 , TRC-20 و BSC ، انجام دهند.

  • مشاوره ارز دیجیتال
    5 : کاربري آسان

    آساني استفاده از درگاه پرداخت براي هر دو طرف (فروشنده و مشتري) نيز يکي از مهمترين ويژگي‌هاي ماست. اين ويژگي باعث مي‌شود تا هر فرد بتواند به راحتي و بدون مشکلات از درگاه پرداخت استفاده کند.

  • مشاوره ارز دیجیتال
    6 : قابليت گسترش درگاه به ساير ارزهاي ديجيتال :
    يک درگاه پرداخت تتر مي بايست به نحوي طراحي و پياده سازي شود که در صورت لزوم بتوان آن را در کمترين زمان ممکن جهت اتصال به ساير ارزهاي ديجيتال , گسترش داد . براي مثال شما بايد بتوانيد در کمترين زمان ممکن توانايي دريافت بيت کوين ( يا هر ارز ديجيتال ديگري ) را به درگاه خود اضافه کنيد . ما اين قابليت را به راحتي براي شما به ارمغان خواهيم آورد .

همچنین پيشبيني راهکارهايي براي ارتقاء عملکرد درگاه پرداخت تتر بسیار مهم است . اين امر شامل به‌روزرساني نرم‌افزارها، استفاده از تکنولوژي‌هاي متقدم امنيتي، و توسعه امکانات جديد براي سهولت بيشتر تراکنش‌ها مي‌شود.چيزي که ما براي آن طراحي و طبق آن , درگاه را پياده سازي کرده ايم

جهت استفاده از مشاوره رايگان بر روي دکمه درخواست مشاوره کليک نماييد تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

نحوه عملکرد درگاه پرداخت تتر:

نحوه ي عملکرد درگاه پرداخت تتر را به شکل خلاصه مي توان در 4 بخش تعريف کرد :

بخش اول : توليد يک آدرس اختصاصي با کليد خصوصي مالک کيف پول ,روي شبکه ي مورد نظر براي هر مشتري

بخش دوم : پايش لحظه اي آدرس ارسال شده به مشتري جهت بررسي واريزي هاي مشتري

بخش سوم : تاييد واريزي مشتري روي بلاکچين هدف

بخش چهارم : ارسال تاييديه پرداخت به سيستم حسابداري خدمت گيرنده ( صاحب درگاه)

بخش پنجم : در اختيار قرار دادن اصل ارز واريزي ( در اينجا تتر ) يا معادل توماني آن (بر اساس درخواست خدمات گيرنده )

 

دوست عزيز , توجه کنيد که شما براي دريافت خدمات فوق ( درگاه پرداخت تتر ) اصلا نيازي به دارا بودن علم برنامه نويسي يا بلاکچين نداريد , فقط کافي ست با همکاران ما تماس بگيريد .

همکاران ما به صورت رايگان مشاوره ها و آموزش هاي لازم را در اختيار شما قرار خواهند داد .

 

 

درگاه پرداخت تتر  فناوري هاي هوشمند ساتراپ با استفاده از تکنولوژي بلاک‌چين، امکان انجام تراکنش‌هاي ديجيتال سريع، امن , شفاف و بدون مرز را براي فروشندگان و مشتريان فراهم مي‌کند. با درک نحوه عملکرد اين درگاه پرداخت، افراد مي‌توانند با اطمينان بيشتري در انجام تراکنش‌هاي ديجيتال شرکت کنند و از فوايد اين فناوري بهره‌مند شوند.

 

نظر بدهید